Nyheder

12. juli 2018
Sporlukning ved Brennerpasset
Som tidligere informeret er der planlagt et sporarbejde ved Brennerpasset. Vi tilbyder alternativ baneløsning.

Læs mere

6. juli 2018
Ny kontorchef hos J. Lauritzen’s Eftf., Støvring
Vores nuværende kontorchef, Anders Hald Jensen, ønsker at gå på orlov, og vi har derfor ansat ny kontorchef til vores afdeling i Støvring.

Læs mere

5. juli 2018
Kørselsforbud hen over sommeren
På disse lørdage i den kommende periode er det fra kl. 07.00-20.00 ikke tilladt at køre med lastbiler over 7,5 tons bruttovægt på store dele af det tyske vejnet.

Læs mere

5. juli 2018
Sporlukning vil påvirke banetransporten til & fra Italien
Planlagt sporarbejde ved Brennerpasset strækker sig fra den 6. august – 15. august.

Læs mere

29. juni 2018
Varsling om ændring af tysk vejskat
Den tyske regering har varslet ændringer af vejskatten i 2018 og 2019. Dette vil omfatte alle statsejede hoved- og motorveje.

Læs mere

29. juni 2018
Kortere transittider mellem Italien og Norge / Sverige
Grundet en øget efterspørgsel på vores intermodale service mellem Italien og Norge / Sverige, samt et ønske fra flere af vores gode kunder om at øge antallet af afgange, har vi arbejdet på at lave en ny løsning som tilgodeser efterspørgslerne.

Læs mere

16. april 2018
Vi styrker yderligere vores afdeling i Støvring
Vi bød den 1. marts Frederik Eliasen velkommen, som disponent i vores afdeling i Støvring. Ansættelsen af Frederik vil på sigt vil give Lauritzen mulighed for at udvide vores aktiviteter yderligere på det svenske marked.

Læs mere

20. marts 2018
Kick off day with the new Board of Directors
A/S J. Lauritzen’s Eftf. and Jutlandia Terminal A/S strengthen the Board of Directors to accelerate our vision and equip us with additional strong competencies ensuring to fulfill our full potential

Læs mere

14. marts 2018
Holidays in Spain
- Will it affect your transport?

Læs mere

14. marts 2018
Public Holidays Italy
- Book well in advance

Læs mere

Ann Hansen
- Alice Butik
Vi har brugt Lauritzen som speditør i ca. 14 år og har været meget glade for dem.
Det er dejligt nemt at booke afhentninger, og er der nogle problemer/forsinkelser så får vi besked herom.

Overskuelige afgange, så det er nemt at se hvornår man kan forvente sine varer hjemme.

Personalet er altid venlige, glade og imødekommende ved henvendelser, så man bliver i godt humør af at snakke med dem.

Vi har prøvet andre speditører, men er altid vendt tilbage.
Brian Pedersen
- HL Keramik
Altid god og fantastiske høj service. I kommer altid med god info omkring leveringstidspunkter. Endvidere oplever vi altid stor fleksibilitet hos jer.
Johan Steffensen
- Steff Byg
I 25 år, hvis ikke mere, har Lauritzen kørt alt vores transport til Italien og har altid håndteret det til UG+.

Da vi er beliggende i samme by, har Lauritzen altid være gode til at komme forbi, hvis vi har manglet noget, hvilket også har medvirket til rigtig gode relationer virksomhederne iblandt.

Skulle det imod forventning ske at gods er forsinket eller glemt fra leverandørs side, er Lauritzen hurtige til at melde ud herom. Er der tilfælde hvor vi mangler gods i en fart, finder de også en løsning herpå. Informationer bliver altid videregivet. Det betyder meget for os.

Endvidere kører Lauritzen hvad vi har til Spanien, Norge og Sverige.

Lauritzen er for os ikke en leverandør men en samarbejdspartner.
Niels Hagelskjær
- Garant Holstebro
Garant Holstebro har nu i ca. 15 år, indkøbt fliser fra Italien og Spanien. I de 15 år har vi stort set kun brugt Lauritzen til at hente vores fliser. For os i Garant Holstebro, handler det om et slutprodukt i aller højeste kvalitet, og det vil også sige levering af vores produkter.
Det samarbejde som jeg nu personligt i de mange år har haft med Lauritzen, kan kun beskrives som fremragende. Jeg afsender ordre hver uge, og alle ordre behandles virkeligt professionelt. Hver sag som sendes, bliver besvaret med det samme. Hver sag som ligger ved pågældende fabrik, bliver behandlet til punkt og prikke, så vi hver gang får læsset vores vare til tiden, når de er klar, og som betyder at vi overholder alle vores leveringer. Skulle uheld opstå, evt. stop på godsbanen mm, så har jeg en mail eller et opkald fra kontoret omgående, så jeg altid kan give vores kunder en besked omkring en evt. ændring af leveringstidspunktet. Personligt må jeg må sige at jeg sjældent oplever så gennemført en arbejdsgang, som personalet udfører ved Lauritzen.
Fantastisk søde mennesker at tale og skrive med. Jeg kunne godt sætte nogle navne på, de ved nok hvem jeg mener, men jeg er sikker på at alle arbejder på lige fod.
Poul-Henning W. Nielsen
- Slagelse Flisecenter A/S
Vi får altid en super service hos Lauritzen.
Når der i ny og næ er togulykker, hvilken Lauritzen ikke er herre over, er de gode til at informere om diverse forhindringer. De er samtidig gode til at huske vores ordre, og spørger altid ind til om andre ordrenumre skal med hjem. Vi er godt tilfredse med samarbejdet.
- Speira
Samarbejdet i opstartsfasen er gået utrolig godt. Vi sætter stor pris på at det altid er de samme, der håndtere vores bookinger og de har styr på det. De holder os godt informeret.
Vi sætter endvidere pris på at det, så vidt muligt, er de samme chaufføre, der kommer ud til os igen og igen.
Sammenfattet ser vi at den service vi var vant til fra Lauritzen fra før, stadig er den samme. chaufførerne gør som de bliver bedt om / i overensstemmelse med vores HMS-krav, så vi er yderst tilfredse med opstarten.
John Knudsen
HL Keramik - Purchaser
Lauritzen løser alle vores opgaver vedrørende lastning af fliser i Italien. Deres opstilling er nok det bedste, vi har prøvet i alle de 40 år, vi har importeret fliser fra Italien. Vi har, siden skiftet til Lauritzen, oplevet en super service og levering. Jeg har anbefalet Lauritzen til andre og vil stadig gøre det, hvis nogen søger transportløsninger fra Italien.