Der er fart på hos J. Lauritzen's Eftf.

Der er fart på hos J. Lauritzen's Eftf. - Det betyder endnu en kollega i huset

Den 1. februar fik vi Rasmus Gommesen med på holdet som Disponent i vores eksport Italien-afdeling.

Rasmus er 30 år og fornyeligt flyttet tilbage til Esbjerg sammen med sin kæreste og to små børn. Rasmus har 8 års erfaring indenfor transportbranchen. 

Vi har travlt, og ansættelsen af Rasmus vil gøre det muligt for os at fortsætte den positive udvikling og hans kompetencer smelter rigtig godt sammen med vores vækststrategi. 

”Rasmus kan være med til at gøre en positiv forskel hos vores kunder og bidrage til det allerede gode arbejdsmiljø” siger Jan Brøgger, General Manager. ”Rasmus kunne godt tænke sig at være en del af en kultur, hvor værdierne efterleves, og det gør de hos Lauritzen, så han passer rigtig godt ind hos os” tilføjer Jan.

"Jeg kunne spejle mig i og stå inde for de værdier,
som Lauritzen præsenterede for mig"

Rasmus valgte at sige ja til jobbet hos Lauritzen af flere årsager. ”De gange jeg via tidligere arbejdspladser har arbejdet sammen med Lauritzen, har jeg altid haft gode oplevelser. Jeg kunne samtidig spejle mig i og stå inde for de værdier, som Lauritzen præsenterede for mig. Jeg synes, den fremtidige vækstplan virker spændende og realistisk. Det bliver en spændende rejse. Til sidst virkede det bare som om, at Lauritzen rigtig gerne ville have mig” siger Rasmus Gommesen med et smil.

”Havde som udgangspunkt ingen planer om at skifte job, da jeg var meget glad og tilfreds på min tidligere  arbejdsplads, men den samlede pakke hos Lauritzen kunne jeg ikke takke nej til" tilføjer Rasmus.

Det første møde  

”Jeg går mindst lige så meget op i personerne jeg arbejder med, som i selve arbejdet. Jeg kunne lide folk fra 
første samtale hos Lauritzen. Jeg blev kun yderligere bekræftet efter første møde med kommende kollegaer” 
siger Rasmus. ”Mit første indtryk er generelt bare positivt og jeg har en god fornemmelse af at medarbejdernes ve og vel betyder meget for firmaet” slutter Rasmus.

Vi er meget stolte over at kunne tiltrække nye, spændende profiler især baseret på vores værdier. Vi er en 
værdibaseret virksomhed, og vi går højt op i at alle, både kunder og ansatte er glade.

Allerede i løbet af den korte tid Rasmus har været hos Lauritzen kan vi mærke en god stemning og energi.
Vi glæder os meget til de næste mange år med Rasmus på holdet.

Ann Hansen
- Alice Butik
Vi har brugt Lauritzen som speditør i ca. 14 år og har været meget glade for dem.
Det er dejligt nemt at booke afhentninger, er der nogle problemer/forsinkelser så får vi besked herom.

Overskuelige afgange, så det er nemt at se hvornår man kan forvente sine varer hjemme.

Personalet er altid venlige, glade og imødekommende ved henvendelser, så man bliver i godt humør af at snakke med dem.

Vi har prøvet andre speditører, men er altid vendt tilbage.
Brian Pedersen
- HL Keramik
Altid god og fantastiske høj service. I kommer altid med god info omkring leveringstidspunkter. Endvidere oplever vi altid stor fleksibilitet hos jer.
Johan Steffensen
- Steff Byg
I 25 år, hvis ikke mere, har Lauritzen kørt alt vores transport til Italien og har altid håndteret det til UG+.

Da vi er beliggende i samme by, har Lauritzen altid være gode til at komme forbi, hvis vi har manglet noget, hvilket også har medvirket til rigtig gode relationer virksomhederne iblandt.

Skulle det imod forventning ske at gods er forsinket eller glemt fra leverandørs side, er Lauritzen hurtige til at melde ud herom. Er der tilfælde hvor vi mangler gods i en fart, finder de også en løsning herpå. Informationer bliver altid videregivet. Det betyder meget for os.

Endvidere kører Lauritzen hvad vi har til Spanien, Norge og Sverige.

Lauritzen er for os ikke en leverandør men en samarbejdspartner.
Niels Hagelskjær
- Garant Holstebro
Garant Holstebro har nu i ca. 15 år, indkøbt fliser fra Italien og Spanien. I de 15 år har vi stort set kun brugt Lauritzen til at hente vores fliser. For os i Garant Holstebro, handler det om et slutprodukt i aller højeste kvalitet, og det vil også sige levering af vores produkter.
Det samarbejde som jeg nu personligt i de mange år har haft med Lauritzen, kan kun beskrives som fremragende. Jeg afsender ordre hver uge, og alle ordre behandles virkeligt professionelt. Hver sag som sendes, bliver besvaret med det samme. Hver sag som ligger ved pågældende fabrik, bliver behandlet til punkt og prikke, så vi hver gang får læsset vores vare til tiden, når de er klar, og som betyder at vi overholder alle vores leveringer. Skulle uheld opstå, evt. stop på godsbanen mm, så har jeg en mail eller et opkald fra kontoret omgående, så jeg altid kan give vores kunder en besked omkring en evt. ændring af leveringstidspunktet. Personligt må jeg må sige at jeg sjældent oplever så gennemført en arbejdsgang, som personalet udfører ved Lauritzen.
Fantastisk søde mennesker at tale og skrive med. Jeg kunne godt sætte nogle navne på, de ved nok hvem jeg mener, men jeg er sikker på at alle arbejder på lige fod.
Poul-Henning W. Nielsen
- Slagelse Flisecenter A/S
Vi får altid en super service hos Lauritzen.
Når der i ny og næ er togulykker, hvilken Lauritzen ikke er herre over, er de gode til at informere om diverse forhindringer. De er samtidig gode til at huske vores ordre, og spørger altid ind til om andre ordrenumre skal med hjem. Vi er godt tilfredse med samarbejdet.
- Hydro
Samarbejdet i opstartsfasen er gået utrolig godt. Vi sætter stor pris på at det altid er de samme, der håndtere vores bookinger og de har styr på det. De holder os godt informeret.
Vi sætter endvidere pris på at det, så vidt muligt, er de samme chaufføre, der kommer ud til os igen og igen.
Sammenfattet ser vi at den service vi var vant til fra Lauritzen fra før, stadig er den samme. chaufførerne gør som de bliver bedt om / i overensstemmelse med vores HMS-krav, så vi er yderst tilfredse med opstarten.
Henrik Simonsen
Italpannelli Nordic ApS - Direktør
Vi har brugt Lauritzen i ca. 1,5 år nu, og aldrig har vi haft så godt et samarbejde med et fragtfirma, som vi har nu.

Lauritzen kan håndtere utrolig mange transporter på kort tid, nogle gange op til 26 full loads på en uge, endda omkring sommerferie tid. Det sætter vi stor pris på.

Lauritzen yder os en rigtig god service, med det rigtige opsæt af forskellige trailerstørrelser mv. samt pris.

Det bedste er, at vi har fast kontaktperson, som håndterer alle vores transporter. Det er en kæmpe fordel.

Vi kender hinanden og ved hvad der er vigtigt i samarbejdet. Derved undgår vi en masse mulige misforståelser, og det giver ro i maven at man ved, der er nogen der har styr på det, og man føler arbejder for os.