Ny kontorchef hos J. Lauritzen’s Eftf., Støvring

Anders Hald Jensen, vores nuværende kontorchef i Støvring, ønsker at gå på orlov, og vi har derfor ansat Lars Frost Andreasen, som starter hos Lauritzen den 6. august.

”Anders har gjort et rigtig godt stykke arbejde, siden han kom til. Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde tæt sammen med Anders, og har sat stor pris på den entusiasme og kreativitet han altid har udvist”, siger Henrik Nielsen, direktør. ”Vi bakker selvfølgelig fuldt op om hans ønske, og ønsker ham alt det bedste”.

”For at sikre den fortsatte vækst og udvikling har vi ansat Lars Frost Andreasen til at indtage stillingen som kontorchef”, fortsætter Henrik.

Lars er 41 år og har mere end 20 års erfaring med i bagagen, hvoraf de seneste 6 år har været med køl/frys, som er vores primære beskæftigelse i vores afdeling i Støvring. Lars kommer fra en stilling som direktør hos Blue Water Shipping i Aalborg.

”Jeg glæder mig til at gå en spændende tid i møde sammen med kontoret i Støvring og resten af Lauritzen. Vi skal arbejde sammen for at realisere vækstmål, og med det gåpåmod jeg møder hos Lauritzen, tror jeg på at det kan lykkedes. Endvidere ser jeg meget frem til at skabe nye relationer til kunder og samarbejdspartnere”, siger Lars Frost Andreasen, ny kontorchef i Støvring.

”Jeg ønsker Lars Frost Andreasen og teamet i Støvring god vind fremover”, siger Anders Hald Jensen, nuværende kontorchef i Støvring. ”Det er et meget professionelt team med stærke kompetencer indenfor transport af temperaturreguleret gods, som Lars nu får ansvaret for”, afslutter Anders.

Efter endt orlov vil vi iværksætte drøftelser med Anders om hans mulige fremtid hos Lauritzen.

Vi ønsker Anders en rigtig god orlov og Lars hjertelig velkommen.

Ann Hansen
- Alice Butik
Vi har brugt Lauritzen som speditør i ca. 14 år og har været meget glade for dem.
Det er dejligt nemt at booke afhentninger, og er der nogle problemer/forsinkelser så får vi besked herom.

Overskuelige afgange, så det er nemt at se hvornår man kan forvente sine varer hjemme.

Personalet er altid venlige, glade og imødekommende ved henvendelser, så man bliver i godt humør af at snakke med dem.

Vi har prøvet andre speditører, men er altid vendt tilbage.
Brian Pedersen
- HL Keramik
Altid god og fantastiske høj service. I kommer altid med god info omkring leveringstidspunkter. Endvidere oplever vi altid stor fleksibilitet hos jer.
Johan Steffensen
- Steff Byg
I 25 år, hvis ikke mere, har Lauritzen kørt alt vores transport til Italien og har altid håndteret det til UG+.

Da vi er beliggende i samme by, har Lauritzen altid være gode til at komme forbi, hvis vi har manglet noget, hvilket også har medvirket til rigtig gode relationer virksomhederne iblandt.

Skulle det imod forventning ske at gods er forsinket eller glemt fra leverandørs side, er Lauritzen hurtige til at melde ud herom. Er der tilfælde hvor vi mangler gods i en fart, finder de også en løsning herpå. Informationer bliver altid videregivet. Det betyder meget for os.

Endvidere kører Lauritzen hvad vi har til Spanien, Norge og Sverige.

Lauritzen er for os ikke en leverandør men en samarbejdspartner.
Niels Hagelskjær
- Garant Holstebro
Garant Holstebro har nu i ca. 15 år, indkøbt fliser fra Italien og Spanien. I de 15 år har vi stort set kun brugt Lauritzen til at hente vores fliser. For os i Garant Holstebro, handler det om et slutprodukt i aller højeste kvalitet, og det vil også sige levering af vores produkter.
Det samarbejde som jeg nu personligt i de mange år har haft med Lauritzen, kan kun beskrives som fremragende. Jeg afsender ordre hver uge, og alle ordre behandles virkeligt professionelt. Hver sag som sendes, bliver besvaret med det samme. Hver sag som ligger ved pågældende fabrik, bliver behandlet til punkt og prikke, så vi hver gang får læsset vores vare til tiden, når de er klar, og som betyder at vi overholder alle vores leveringer. Skulle uheld opstå, evt. stop på godsbanen mm, så har jeg en mail eller et opkald fra kontoret omgående, så jeg altid kan give vores kunder en besked omkring en evt. ændring af leveringstidspunktet. Personligt må jeg må sige at jeg sjældent oplever så gennemført en arbejdsgang, som personalet udfører ved Lauritzen.
Fantastisk søde mennesker at tale og skrive med. Jeg kunne godt sætte nogle navne på, de ved nok hvem jeg mener, men jeg er sikker på at alle arbejder på lige fod.
Poul-Henning W. Nielsen
- Slagelse Flisecenter A/S
Vi får altid en super service hos Lauritzen.
Når der i ny og næ er togulykker, hvilken Lauritzen ikke er herre over, er de gode til at informere om diverse forhindringer. De er samtidig gode til at huske vores ordre, og spørger altid ind til om andre ordrenumre skal med hjem. Vi er godt tilfredse med samarbejdet.
- Speira
Samarbejdet i opstartsfasen er gået utrolig godt. Vi sætter stor pris på at det altid er de samme, der håndtere vores bookinger og de har styr på det. De holder os godt informeret.
Vi sætter endvidere pris på at det, så vidt muligt, er de samme chaufføre, der kommer ud til os igen og igen.
Sammenfattet ser vi at den service vi var vant til fra Lauritzen fra før, stadig er den samme. chaufførerne gør som de bliver bedt om / i overensstemmelse med vores HMS-krav, så vi er yderst tilfredse med opstarten.
John Knudsen
HL Keramik - Purchaser
Lauritzen løser alle vores opgaver vedrørende lastning af fliser i Italien. Deres opstilling er nok det bedste, vi har prøvet i alle de 40 år, vi har importeret fliser fra Italien. Vi har, siden skiftet til Lauritzen, oplevet en super service og levering. Jeg har anbefalet Lauritzen til andre og vil stadig gøre det, hvis nogen søger transportløsninger fra Italien.